Wednesday, June 11, 2014

SEO pentru îmbunătățirea site-ului tău și lucruri care trebuie evitate în SEO

În ultimii trei ani de zile, am studiat SEO (Search Engine Optimization) și m-am gândit că ar trebui să fac un articol pentru posesorii de site-uri/blog-uri, care vor să-și îmbunătățească rank-ul în motoarele de căutare. Înainte de toate, recomand canalul de YouTube Google Webmasters care prezintă doar trucuri în SEO și cum să joci după regulile impuse de Google.

Matt Cutts este directorul WebSpam Team Google care prezintă informațiile necesare pentru deținătorii de site-uri ca să înțeleag cum funcționează un site în motorul de căutare Google. Acele informații sunt extreme de folositoare deoarece dau rezultate bune în rank și în căutare.
Google Panda & Google Penguin.
1. Google Panda este un algoritm ce penalizează site-urile care au conținut copiat de pe alte site-uri. Conținutul copiat de pe alte site-uri, nu mai are relevanță în motoarele de căutare.
2. Google Penguin este de asemenea un algoritm care ia măsuri împotriva SPAM-ului. Site-urile care au link-uri non-naturale (link-uri de: directoare web, directoare de articole, comentarii do follow, sau link-uri footer) sunt penalizate.
Nu este indicat deloc să copiezi conținut de pe alte site-uri, iar ulterior să-l postezi în site-ul tău. În videoclipurile lui Matt Cutts vei vedea asta. În cazul în care ai conținut de pe alte site-uri și vrei ca site-ul tău să nu mai fie penalizat, pur și simplu elimină acel conținut. După aproximativ 2 luni de zile, site-ul își va reveni la normal, dar durează puțin pentru că actualizarea se face mai greu.
Construirea link-urilor pe baza directoarelor web, directoarelor de articol și comentariilor de tip SPAM sunt interzise deoarece încalcă regulamentul impus de Google. De exemplu, directoarele de articole nu sunt relevante deoarece lumea nu le vizitează pentru informații. Ele nu aduc nici un folos utilizatorilor de Internet, iar compania Google caută să ofere informații cât mai relevante utilizatorilor.
La fel și în cazul link-urilor, pur și simplu elimini link-urile site-ului tău din alte site-uri, iar după aproximativ 2 luni, vei reveni la normal. Dacă nu poți să elimini toate link-urile dăunătoare, în panoul Google Webmaster Tools ai la dispoziție un criteriu numit Disavow Links. Acolo poți implementa link-urile care nu sunt dorite, iar pe urmă, acele link-uri nu vor mai fi luate în considerare.
Tagurile.
Tagurile nu mai sunt relevante din punct de vedere SEO. Ele nu ajută cu absolut nimic, ci dimpotirivă pot face daune site-ului tău. Când creezi practic un tag la o postare, creezi un link și o pagină. Dacă acea postare conține un link către un site, acel site va fi afectat deoarece tagul transmite Page Rank. Tagul mai este considerat și conținut duplicat deoarece crează o pagină. Dacă ai mai multe taguri la o postare, ai mai multe pagini create și mai multe link-uri.
Din proprie experiență, pot spune că am avut probleme cu site-ul meu din cauza unui blog care avea o gramadă de taguri la postările lui. Aveam link-ul site-ului mei în blogroll-ul acelui blog. Așadar, îmi crea aproximativ 44k links dofollow. Evident, link-uri irelevante create din traguri. O perioadă, site-ul meu a căzut drastic din motoarele de căutare și nu știam care e problema. Ceva oricum nu îmi suna bine, doarece știam că nu e în regulă să am 44k links doar dintr-un blog. După ce am scos acel link din blogroll, site-ul meu a revenit la normal. (în aproximativ o lună de zile)
Deci nu numai că tagurile fac rău site-ului tău, ci și altor site-uri care se află în legătură cu site-ul tău. Dacă vrei să ai un trafic normal și bogat pe site-ul tău, cu rezultate stabile în motoarele de căutare, respectă regulamentul impus de Google.
Evită: directoarele web, directoarele de articole, tagurile și comentariile de tip SPAM.
Aș vrea să vă recomand o companie IT în domeniul WEB din mai multe puncte de vedere. Dispune de servicii precum: creare site, web design, creare magazin online, SEO și alte servicii: optimizare mobil/tabletă, erori link-uri, defecte design, validări CSS/HTML, validare cross browser și funcționalitate website.
În plus, poți solicita o analiză website GRATUIT. În decurs de 24 de ori, vor analiza site-ul tău și vor veni cu răspunsuri (dacă e cazul) și sugestii de îmbunătățire pentru site-ul tău.
Numele meu este Ovidiu Drobotă și sper că ți-a plăcut acest articol.
Happy Search Engine Optimization!

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

Delivered by FeedBurner

comments

0 Responses to "SEO pentru îmbunătățirea site-ului tău și lucruri care trebuie evitate în SEO"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...